.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس هیئت بسکتبال گرگان:
مشکل بسکتبال گرگان منم استعفا می‎دهم

 شمال نیوز: رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان گفت: اگر مشکل برخی افراد حضور من در هیئت بسکتبال است من به احترام ورزش بسکتبال و مردم گرگان از هیئت بسکتبال استعفا می‎دهم اما آقایان از بسکتبال حمایت کنند.

عبدالرضا چراغعلی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص واگذاری سالن ورزشی امام خمینی(ره) در مجموعه ورزشی آزادی گرگان به هیئت بسکتبال اظهار داشت: قرارداد این سالن تا خرداد ماه با هیئت فوتبال است و تا این تاریخ در اختیار هیئت فوتبال شهرستان گرگان است.

وی ادامه داد: در این روزها نیز مذاکراتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و اداره شهرستان گرگان این اداره انجام شده و این مسئولان نظرات مساعدی را در این رابطه داده‎اند که با توجه به حضور سه تیم حاضر در لیگ‎های بسکتبال که یک تیم بانوان و یک تیم آقایان در سوپر لیگ و یک تیم در لیگ دسته یک که در یک قدمی لیگ برتر هم قرار دارد این سالن در اختیار هیئت بسکتبال قرار گیرد.

چراغعلی تاکید کرد: درخواست ما هم این است که هرچه سریعتر این مهم اتفاق بیفتد تا بتوانیم سیاست‎گذاری دقیق‎تری را در حوزه بسکتبال گرگان داشته باشیم و امیدوارم در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد.

اگر مشکل بسکتبال منم استعفا می‎دهم

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان با اشاره به یک سری بداخلاقی‎های برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان گفت: باتوجه به حساسیت‎هایی که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در حوزه بسکتبال نسبت به من داشته‎اند اعلام می‎کنم اگر مشکل برخی افراد حضور من در هیئت بسکتبال است من به احترام ورزش بسکتبال و مردم گرگان از هیئت بسکتبال استعفا می‎دهم اما آقایان از بسکتبال حمایت کنند.

چراغعلی گفت: بسکتبال گرگان دارای قدمت بالایی است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این ورزش در گرگان حفظ شود.

وی در پایان ابراز داشت: به طور حتم هیچ یک از مردم و مسئولان گرگان راضی نیستند که این ورزش به هر دلیل مورد بی‎مهری و عدم حمایت قرار گیرد و حمایت همه نهادهای فرهنگی و ورزشی شهر و حتی استان نیاز است تا این ورزش به نقطه اوج خود برسد. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.